دانلود پرسشنامه و پایان نامه روانشناسی و مشاوره

دانلود تمام پایان نامه ها و پرسشنامه های معتبر روانشناسی و مشاوره با راهنمای تفسیر، کلید و اجرا و دانلود پایان نامه

دانلود پرسشنامه و پایان نامه روانشناسی و مشاوره

دانلود تمام پایان نامه ها و پرسشنامه های معتبر روانشناسی و مشاوره با راهنمای تفسیر، کلید و اجرا و دانلود پایان نامه

بهترین پایگاه ها و سایت ها برای دانلود مقاله و پایان نامه رایگان

آشنایی با بهترین پایگاه ها و سایت ها برای دانلود مقاله و پایان نامه رایگان

پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

آدرس سایت  : irandoc.ac.ir

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بیش از ۴۰ سال سابقه دارد (از سال ۱۳۴۷) و پایگاه این پژوهشگاه که به ایرانداک معرف است دارای بیش از ۶۱۵ هزار رکورد اطلاعاتی در حوزه های مختلف است. در این پایگاه امکان دسترسی به پایان نامه ها، طرح های پژوهشی، همایش ها، مقاله ‌ها و گزارش های دولتی تولید شده در داخل کشور را فراهم می کند. در این پایگاه نسخه تمام متن بیش از ۲۶۰ هزار پایان نامه وجود دارد.

 

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

آدرس سایت: sid.ir

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی وابسته به جهاد دانشگاهی محبوب ترین پایگاه علمی در ایران است چرا که امکان دسترسی به هزاران مقاله را به صورت رایگان فراهم کرده است. مهمترین خدمات این پایگاه عبارتند از: نمایه سازی نشریات علمی پژوهشی کشور، دسترسی رایگان به چکیده مقالات و متن کامل مقالات، معرفی و نمایه سازی نشریات ایرانی ISI

 

پرتال جامع علوم انسانی

آدرس سایت  : ensani.ir

پرتال جامع علوم انسانی وابسته به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. این پرتال دارای بیش از ۳۰۰ هزار داده علمی است و امکان دسترسی به ۲۲۵ هزار داده تمام متن و  حدود ۱۱۰ هزار مقاله  تمام متن را در اختیار شما قرار می دهد. این پرتال با بیش از ۱۰۰۰ نشریه علمی همکاری دارد.

پایگاه استنادی علم جهان اسلام (ISC)

 

آدرس سایت: isc.gov.ir

این پایگاه منتشر کننده لیست مجلات معتبر کشورهای جهان اسلام است. در سایت این پایگاه ۶۳۵۰۰ مقاله علمی قابل دسترسی است.

ایران مدکس: بانک مقالات سلامت

آدرس سایت : health.barakatkns.com

ایران مدکس اولین فاز شرکت برکت است که به پوشش مجلات و متون علمی بخش سلامت اختصاص دارد. قرار است فازهای بعدی این شرکت به بخش های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی و سایر حیطه ها بپردازد. ایران مدکس  در زمینه سلامت امکان جستجوی ۱۴۸۳۶۴ مقاله و همچنین دسترسی به ۱۱۱۵۴۱ متن کامل مقاله را فراهم می کند. تعداد مجلات تحت پوشش این پایگاه در حال حاضر به ۳۷۲ عنوان می رسد.

نور مگز: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

آدرس سایت noormags.com

نور مگز وابسته به مرکزتحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد. این پایگاه در صورت عضویت در آن، امکان دسترسی به مجلات تمام متن را در اختیار شما قرار می دهد.

مدلیب: بانک جامع مقالات پزشکی

آدرس سایت: medlib.ir

مدلیب توسط مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت به منظور یکپارچه سازی اطلاعات پژوهشی–آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی و دسترسی پژوهشگران به متون پژوهشی تدارک دیده شده است. مدلیب در حال حاضر ۱۱۵۲۰۶ مقاله را از ۲۹۵۹ مجله مرتبط با علوم پزشکی پوشش می دهد.



Microsoft Academic Search

Microsoft Academic Search یک سرویس رایگان توسعه داده شده توسط Microsoft Research برای کمک به جامعه آکادمیک و محققان است تا بتوانند به‌راحتی و به سرعت، به جستجو در محتواهای آکادمیک، تحقیقاتی، موسسات و فعالیت آموزشی بپردازند. Microsoft Academic Search تنها به فهرست کردن میلیون ها برگه تحقیقاتی بسنده نکرده، بلکه ارتباطی کلیدی بین موضوعات، محتواها، نویسندگان و محققان را به گونه‌ای که مناسب عملیات تحقیقاتی باشد برجسته سازی نموده است.


Microsoft Academic Search

با استفاده از خدمات این سرویس رایگان، می‌توانید جستجوی خود را به مسیر دلخواه هدایت کنید و با امکانات منحصر به‌فرد و بصری کردن نتایج جستجو، به داده‌های ارزشمندی دسترسی پیدا کنید.


 

تفاوت این سرویس با موتورهای جستجوی عادی مانند Bing و یا گوگل، محدود سازی نتایج جستجوی این موتور به محتوای آکادمیک است و در نتیجه تولید و ایجاد نتایج مرتبط‌تر، مهم‌ترین مزیت استفاده از آن به شمار می‌آید. این سرویس فوق‌العاده کاربردی و عملیاتی بیش از ۳۵ میلیون مطلب را از بیش از ۱۹ میلیون محقق و نویسنده ایندکس کرده است.

بصری سازی در جستجوی آکادمیک

مجموعه سرویس‌های بصری سازی جستجو در این موتور جستجو به شرح زیر هستند:

Academic Map: به صورت جغرافیایی بین موسسات آموزشی و نویسندگان و محققان یک دامنه خاص حرکت نمایید. 
CFP Calendar:
 بر اساس دامنه، زمان و محل برگزاری،  کنفرانس‌های علمی مورد علاقه‌تان را جستجو نمایید.
Domain Trend:
 روند تحقیقات در علوم کامپیوتر را با استفاده  از یک نمودار انباشه، بصری سازی می‌نماید.
Organization Comparison:
 دو موسسه آموزشی را با یکدیگر مقایسه نمایید و تعداد محتوای ایندکس شده آن‌ها، کلمات کلیدی، نویسندگان برتر و ... را با یکدیگر مقایسه نمایید.
Co-author Graph:
 نشان می‌دهد کدام محققان بیشتر با یک نویسنده خاص همکاری داشته‌اند.
Co-author Path:
 نشان می‌دهد چگونه دو محقق با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند.
Genealogy Graph:
 ارتباط مشاور دهنده و مشاور گیرنده در خصوص یک موضوع تحقیقاتی خاص را نشان می دهد.
Paper Citation Graph:
 با این قابلیت می‌توانید، محتواهای ارجاع داده شده در یک محتوای خاص را مشاهده نمایید.

و نهایتا با استقاده از برنامه اختصاصی Academic Search برای ویندوز فون، قارد خواهید بود قابلیت جستجو بر اساس نویسنده، عنوان، کلمات کلیدی و ... را به گوشی خود بیاورید.

در نهایت ذکر این نکته الزامی به نظر می‌رسد که این سرویس تنها در خدمت اهداف آکادمیک طراحی و پیاده سازی شده است و به عنوان مثال یک استاد دانشگاه و یا دانشجو می‌تواند از آخرین مقالات نگارش شده در حوزه تخصصی خود آگاه شود و در آن‌ها به جستجو بپردازد و این سرویس عملا نمی‌تواند شما در پیدا کردن فول آلبوم رضا یزدانی یاری دهد!

منبع:

http://weblogina.com/article/microsoft-academic-search

سایت های انگلیسی

دوستان عزیز می توانید از سایت های زیر بدون نیاز به داشتن پسورد، مقالات و پایان نامه های انگلیسی را از ژورنال ها و دانشگاه های معتبر دنیا به صورت رایگان دانلود کنید.

دریافت رایگان مقالات و پایان نامه های لاتین از سایت NDLTD:

http://www.ndltd.org/serviceproviders/scirus-etd-search

 

موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT):

بزرگترین اکتشافات و اختراعات دنیا از این دانشگاه نشات گرفته است و از طریق آدرس زیر می توان به کتابخانه آن دسترسی داشت:

 http://dspace.mit.edu

 

دانشگاه تگزاس (TEXAS)

repository.tamu.edu

 

توصیه های فنی دیگر برای دانلود مقاله و پایان نامه

در www.scholar.google.com   کلید واژه خود را جستجو کنید و هر کدام پولی بودند را در www.google.com   به همراه کلید واژه filetype:pdf  جستجو کنید.

نکته: میتوان پس از پیدا کردن چکیده مقاله در سایت ها، به ایمیل نویسنده ها یک درخواست فرستاد و تقاضای مقاله یا پایان نامه  را داد که البته احتمال کمی دارد ولی 20 تا 30 درصد موارد احتمالا جواب می دهند.

در سایت های elearnica.ir و سایت های مشابه عضو شوید و با پرداخت هزینه ای کم مقالات خود را دانلود کنید.

توصیه بعدی به دانشجویان روانشناسی و مشاوره این است که از بانک پایان نامه فارسی (650 پایان نامه) این وبلاگ استفاده کنید. برای درخواست پایان نامه پست های مربوطه در این وبلاگ را بخوانید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد